“Συνέντευξη του Προέδρου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Μεταμόρφωσης
Την πρώτη του συνέντευξη (γενικώς) παραχώρησε στην εφημερίδα μας ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Μεταμόρφωσης, κ. Μάκης Αδαμίδης, απαντώντας για το σημαντικό έργο που έχει επιτελέσει.
Ακόμη, ο κ. Αδαμίδης, αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις του και ως Αντιδήμαρχος και έστειλε το μήνυμά του στους δημότες της Μεταμόρφωσης για τις εκλογές του Οκτωβρίου, όπου θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του δημάρχου, κ. Στράτου Σαραούδα.
Αναλυτικά, η συνέντευξη του κ. Αδαμίδη έχει ως εξής:
Κύριε Πρόεδρε, παρότι σε αυτήν την δημοτική περίοδο αντιμετωπίσατε ένα δύσκολο περιβάλλον (πανδημία, ενεργειακή κρίση, ακρίβεια) καταφέρατε να παρουσιάσετε σημαντικό έργο. Θα μπορούσατε να μας κάνετε έναν συνοπτικό απολογισμό;
Πράγματι ήταν μια πρωτόγνωρα δύσκολη συγκυρία, κατά την οποία υπηρέτησα σε δύο σημαντικές θέσεις ευθύνης ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας του Πολίτη.
Δύο θέσεις όπου μέσα από σκληρή δουλειά καταφέραμε πολλά. Ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών, έχοντας στο πλευρό μου τη Διεύθυνση και την άξια Διευθύντρια κα Λυγερή Χαγιά, προσπάθησα από την πρώτη στιγμή να συμμαζέψω κακοδιαχείριση και σπατάλες της προηγούμενης διοίκησης. Μια προσπάθεια που έχοντας το πλεονέκτημα να κρίνουμε εκ των υστέρων έφερε σημαντικά αποτελέσματα:
– Την έξωση της επιχείρησης από το Σκεπαστό της Αττικής Οδού, η οποία από το 2013 είχε να καταβάλλει ενοίκια με το χρέος να φτάνει τις 783.632,50 Ευρώ.
– Την έξοδο του Δήμου Μεταμόρφωσης από το Σύνδεσμο Πάρνηθος (ΣυνΠΑ) και την εξοικονόμηση 240.000 Ευρώ τα τελευταία τέσσερα έτη.
– Τη μείωση των ενοικίων του Δήμου κατά περίπου 270.000 Ευρώ την τελευταία τετραετία.
– Τη μείωση των ασφαλειών των οχημάτων από 55.000 Ευρώ στις 25.000 Ευρώ ετησίως, εξοικονομώντας 120.000 Ευρώ κατά τη θητεία μας.
– Την επιστροφή των χρημάτων στην απαράδεκτη είσπραξη των τελών για τους οικογενειακούς τάφους,
– Την αδειοδότηση, επισκευή και μετέπειτα δημοπράτηση του κυλικείου και του ανθοπωλείου του Νεκροταφείου, που αποφέρουν έσοδα 45.000 Ευρώ το χρόνο,
– Την επίτευξη της αγοράς του Κτήματος Κουτσουμπέλη και μάλιστα σχεδόν ένα (1) εκατομμύριο Ευρώ λιγότερο από την αρχική του αξία.
Όσο για τον τομέα της Καθημερινότητας πετύχαμε:
– Την οργάνωση, ταξινόμηση και την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πολιτών με τη Γραμμή του Δημότη 1509 και την εφαρμογή FixMyCity, διασυνδέοντας και συντονίζοντας όλες τις υπηρεσίες και τα συνεργεία του Δήμου.
Ενδεικτικά για το 2021 στον τομέα της Καθαριότητας είχαμε 892 από τα οποία ανοιχτά έμειναν μόλις 76, τα οποία ήταν μακροχρόνια. Ενώ στον τομέα της Τεχνικής Υπηρεσίας το 2021 και 2022 είχαμε 917 αιτήματα. Ανάγκες και αιτήματα που επέβλεψα προσωπικά, δίνοντας την αρμόζουσα προτεραιότητα αναλόγως της σοβαρότητας της κάθε εργασίας.
– Κατά τις κακοκαιρίες (πχ στις χιονοπτώσεις) ήμασταν προετοιμασμένοι και από την πρώτη στιγμή στο δρόμο. Είμαστε υπερήφανοι που η Μεταμόρφωση είναι μία από τις ελάχιστες περιοχές της Αττικής που δεν έμεινε κλειστή ούτε για μία ώρα.
Να ξέρετε, ότι ο τομέας της Καθημερινότητας του Πολίτη πιστεύω ότι είναι ο σημαντικότερος τομέας του Δήμου και είμαι πραγματικά υπερήφανος τόσο που δημιουργήθηκε στη Μεταμόρφωση για πρώτη φορά από τον Δήμαρχο Στράτο Σαραούδα, όσο για την τιμή να με επιλέξει σε μια τόσο καίρια θέση.